FANDOM

Επρόκειτο για την αρραβωνιαστικιά και βοηθό του αριστοκράτη κλέφτη Φαντομία.

ΠροφίλEdit

Όπως και ο Φαντομίας, έζησε στις αρχές του 20ου αιώνα κλέβοντας τους πλούσιους. Είναι δηλαδή το έτερον ήμισύ του! Ο Φαντομίας της δείχνει πλήρη εμπιστοσύνη.

Διαφορετικά ονόματα που έχει πάρειEdit

Στην ελληνική έκδοση της ιστορίας Paperinik alla riscossa (ελληνικά: «Φάντομ Ντακ εναντίον Φαντομία») των Γκουίντο Μαρτίνα και Ρομάνο Σκάρπα στα Μεγάλα Σήριαλ #40 η Ντόλυ Πάπρικα μεταφράζεται από τους Έλληνες μεταφραστές ως «Φαντομίνα».

Το μπέρδεμα με τα ονόματα της περιβόητης κλέφτρας του 20ου αιώνα όμως δεν τελειώνει εδώ! Στην ιστορία Paperinik e il tesoro di Dolly Paprika (ελληνικά:Ο θησαυρός της Ντομινίκ Φαντομινίκ) του Μάρκο Τζερβάζιο η Dolly Paprika μεταφράζεται Ντομινίκ Φαντομινίκ όπως φαίνεται και από τον ελληνικό τίτλο της ιστορίας.

Στο inducks μάλιστα βρέθηκε ένα ακόμα όνομα της Dolly το «Τερέζα Δάρμα Βακόστα». Τελικά, οι Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. κατά την έκδοση ιστοριών του Φαντομία και της αρραβωνιαστικιάς του στο μηνιαίο περιοδικό ΚΟΜΙΞ Β΄ Περίοδος άλλαξαν για μια ακόμα φορά το όνομά της κάνοντάς το Ντόλυ Πάπρικα το οποίο είναι και το σωστότερο καθώς στα ιταλικά η γνωστή αντιηρωίδα λέγεται «Dolly Paprika».

ΙστορίαEdit

Φάντομ Ντακ εναντίον ΦαντομίαEdit

Post-25002-0-79061100-1433582897 thumb
Η πρώτη αναφορά στη Ντόλυ Πάπρικα γίνεται στην ιστορία Paperinik alla riscossa (ελληνικά:«Φάντομ Ντακ εναντίον Φαντομία») των Γκουίντο Μαρτίνα και Ρομάνο Σκάρπα. Στην ιστορία αυτή η Νταίζυ μεταμφιέζεται σε Ντόλυ Πάπρικα για έναν χορό μεταμφιεσμένων. Έτσι, μαθαίνουμε για την ύπαρξη της Ντόλυς Πάπρικας χωρίς όμως να εμφανίζεται κανονικά. Βέβαια βλέπουμε τη μορφή της οπότε δεν το χαρακτηρίζω ούτε αναφορά ούτε εμφάνιση.

Ο θησαυρός της Ντομινίκ ΦαντομινίκEdit

Στην ιστορία «Ο θησαυρός της Ντομινίκ Φαντομινίκ» ο Ντόναλντ (που έχει διαβάσει το ημερολόγιο του Φαντομία) μας διηγείται την αληθινή ιστορία του θησαυρού του Φαντομία με μια μίνι αφήγηση-ιστορία με το δίο Φαντομίας-Ντόλυ Πάπρικα/Ντομινίκ Φαντομινίκ/Φαντομίνα/Τερέζα Δάρμα Βακόστα! Στη συνέχεια, η Ντόλυ κάνει μια ακόμα εμφάνιση στην ιστορία Paperinik e il segreto di Fantomius του Μάρκο Τζερβάζιο που είναι αδημοσίευτη στην Ελλάδα.

Post-25002-0-60520400-1433582902 thumb

Φαντομίας - Οι Συναρπαστικές Περιπέτειες Ενός Αριστοκράτη ΛωποδύτηEdit

Από το 2011 με 2012 και μετά κάνει αρκετές εμφανίσεις στις ιστορίες της σειράς ιστοριών που δημιούργησε ο Μάρκο Τζερβάζιο και σχετίζεται αποκλειστικά με το σύμπαν του Φαντομία. Όλες οι ιστορίες αυτές διαδραματίζονται στις αρχές του 20ου αιώνα. Σύμφωνα με αυτό εδώ το ιταλικό site, το πραγματικό όνομα της Ντόλυ Πάπρικα είναι το Ντόλυ Ντακ. Πριν ξεκινήσει την καριέρα της ήταν μια πλούσια πάπια όπως ο Φαντομίας, αλλά επειδή ήταν κουρασμένη από τους αριστοκράτες επέλεξε να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο με τον Φαντομία.

GalleryEdit

Tio Patinhas-35 Η ΚΟΜΙΞ Wiki έχει μια συλλογή από εικόνες που σχετίζονται με τη σελίδα Ντόλυ Πάπρικα.
Φαντομίας Project
Σύμπαν

Φαντομίας - Οι Συναρπαστικές Περιπέτειες Ενός Αριστοκράτη Λωποδύτη

Δημιουργός

Μάρκο Τζερβάζιο

Χαρακτήρες

Τζων Κουάκετ/ΦαντομίαςΝτόλυ Ντακ/Ντόλυ ΠάπρικαΚοπέρνικος ΓρανάζηςΆντριου ΚουάκετΜαρί ΛαμόντΧένρυ ΚουάκετΑλκμέωνας ΠίνκοΑδελαΐδα ΠίνκοΚίτρινη ΛαίδηΦου Μαν ΑψιούΗρακλής ΠαπουαρώΧέρλοκ Σολμς

Οικογένειες

Οικογένεια ΚουάκετΟικογένεια Γρανάζη

Τοποθεσίες, κτίσματα

ΛιμνούποληΈπαυλη ΚουάκετΒίλλα των Ρόδων

Αντικείμενα

Το αυτοκίνητο του Φαντομία

Ιστορίες

Η Σκιά του Φαντομία Ο Θησαυρός της Ντομινίκ Φαντομινίκ Το Μυστικό του Φαντομία Παρελθόν Χωρίς Μέλλον Το Όρος των Ρόδων Η Απόδραση του Φαντομία Ληστεία εν Πλω Ντακφαγκόρ Ησυχία στην Αίθουσα Η Κατάρα του Φαραώ Το Όγδοο Θαύμα του Κόσμου Ο Φαντομίας στα Χιόνια Η Μάσκα του Φου Μαν Αψιού Τα Λάφυρα των Μπάρκσεβιλ Ο Θησαυρός του Δόγη Ο Αριστοκράτης Πίσω από την ΜάσκαΤα Δαχτυλίδια του ΚαλιόστροΟ Κλέφτης & ο ΜεγιστάναςΟ Θησαυρός του Φράνσις Ντρέηκ