FANDOM

Ο Ντον Ρόσα είναι ένας από τους σημαντικούς δημιουργούς του Ντόναλντ. Το παρών άρθρο είναι για τον Ντόναλντ που σχεδίαζε ο Ρόσα δηλαδή της δικής του εκδοχής του χαρακτήρα. Ο Ντόναλντ είναι ένας αγαπημένος ήρωας του Ρόσα, και έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές ιστορίες του.

ΙστορίαEdit

Πρώιμη ζωήEdit

Ο Ντόναλντ Ντακ γεννήθηκε στην Λιμνούπολη από την Βολκάνα Μακ Ντακ και τον Μπαρούτη Ντακ. Μεγάλωσε με την αδερφή του Ντέλλα Ντακ, και ανέπτυξε από νωρίς κακές σχέσεις με τον ξάδερφό του Γκαστόνε.

Από την εποχή που είχε ο Γκαστόνε τα πρώτα του γενέθλια, ο Ντόναλντ είχε ήδη αναπτύξει ένα εκρηκτικό ταμπεραμέντο, ενώ ο ξάδερφος του είχε κληρονομήσει από τη μητέρα του, Δάφνη Ντακ, την τύχη του. Το 1930, ο Σκρουτζ Μακ Ντακ τελικά επέστρεψε στη Λιμνούπολη, ως ένας σκληραγωγημένος αλλά άπληστος και σκληρός άνδρας.

559px-Triple Dipstelfink

Στην ιστορία, Το Τριπλό Κελεπούρι.

Η αδερφή του Βολκάνα, και η οικογένειά της (συμπεριλαμβανομένου και του Ντόναλντ) και η Ματίλντα προετοίμασαν ένα πάρτι- έκπληξη στο Θησαυροφυλάκιό του για να τον καλωσορίσουν, αφού είχαν να τον δουν 20 χρόνια, από τότε που οδηγήθηκαν σε καβγά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στην Αφρική.

Αλλά, λόγω της συμπεριφοράς του Σκρουτζ, το πάρτι διαλύθηκε και οι συγγενείς του εγκατέλειψαν το κτίριο. Ο Ντόναλντ παρέμεινε εκεί για λίγα παραπάνω δευτερόλεπτα, όπου κλώτσησε τον Σκρουτζ στον πισινό και μετά έτρεξε στην οικογένειά του. Τότε, η οικογένεια των Ντακ εγκατέλειψαν τον Σκρουτζ, φεύγοντας προς μια άγνωστη περιοχή.

Άλλες λεπτομέρειες για τα παιδικά του χρόνια, δηλαδή το πού πήγε η οικογένειά του μετά από το επεισόδιο αυτό, είναι άγνωστες.

Σχολική ζωήEdit

School

Ο Ντόναλντ αφηγείται τη σχολική ζωή του, αλλά με κάποιες διαφορές...

Όσoν αφορά τη σχολική ζωή του Ντόναλντ, όπως φαίνεται στην διπλανή εικόνα του Ντον Ρόσα, όπου σχεδιάζει μια θυμωμένη απεικόνιση του Σκρουτζ, βάζει σε μελάνι τα μαλλιά μιας συμμαθήτριας, σχεδιάζει διάφορα στον πίνακα και παλεύει με έναν συμμαθητή του, ήταν ένας άτακτος μαθητής. Παρόλα αυτά, ο Ντόναλντ ισχυρίζεται στα ανίψια του πως ήταν υπόδειγμα άριστου μαθητή!

Η Ματίλντα περιγράφει τον Ντόναλντ ως ένα άτακτο και αναιδέστατο παπί όταν ήταν μικρός, κάτι που ο Ντόναλντ θέλει να κρύψει απ΄τα ανιψάκια του.

Ενήλικη ζωήEdit

Είναι άγνωστο αν ο Ντόναλντ συμμετείχε σε καμιά σχολή, αλλά είναι μάλλον απίθανο ότι αποφοίτησε, καθώς δεν έχει κάνει ακόμα χρήση του διπλώματός του. Αντ 'αυτού, στα χρόνια πριν και κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, φαίνεται να έχει ενδιαφέρον στο να ταξιδεύει σε ξένες χώρες και να ανακαλύπτει νέους πολιτισμούς. Το 1942, ταξίδεψε στο Περού, και συγκεκριμένα στη λίμνη Τιτικάκα, και ήρθε σε επαφή με τους κατοίκους του χωριού, μαζί με τα άλογά τους, τα λάμα!

The Three Caballeros

Οι Τρεις Καμπαλέρος στο Μεξικό

Κατά το ίδιο έτος, ταξίδεψε στη Βραζιλία, πιο συγκεκριμένα στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, όπου συναντήθηκε με τον Χοσέ Καριόκα, κάπου κοντά στην παραλία Κόπακαμπάνα. Οι δυο τους έγιναν πολύ καλοί φίλοι. Είναι άγνωστο αν συναντιόντουσαν ή μιλούσαν συχνά, αλλά το 1944, για να γιορτάσει τα 24α γενέθλια του Ντόναλντ, του έστειλε ένα δώρο.

Το 1944 επανενώθηκε με τον Χοσέ Καριόκα, και πήγαν στο Μεξικό, όπου συνάντησαν τον Τσιουαουανό βακέρο Παντσίτο Πιστόλες, μαζί με τον οποίο αποτέλεσαν τους Τρεις Καμπαλέρος.

Ο Ντόναλντ επέστρεψε στην Λιμνούπολη, και σε κάποιο σημείο μεταξύ του 1944 και του 1947,  τα τρία μικρά ανίψια του, ο Χιούη, ο Λιούη, ο Ντιούη Ντακ μπαίνουν ορμητικά στην ζωή του. Τα τρία αυτά μικρά παπάκια είναι παιδιά της αδερφής του Ντέλλα η οποία του τα έστειλε για να τα φιλοξενήσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα, το οποίο παίρνει συνεχώς παράταση! Τα ανίψια ζουν έως τώρα μαζί του και ουσιαστικά ο Ντόναλντ  έχει αναλάβει  το ρόλο του γονέα. Ανέπτυξε επίσης μια σοβαρή σχέση με την Νταίζυ Ντακ, έναν άλλον πολίτη της Λιμνούπολης, με την οποία είναι άγνωστο αν είχαν συναντηθεί πριν από το 1944. Τελικά αρραβωνιάστηκαν.

Αγωνίστηκε με την ανεργία και την οικονομική αστάθεια, στο σημείο που δεν ήταν στη θέση να παρέχει στα ανιψάκια του ένα παραδοσιακό δείπνο Χριστουγέννων, αλλά αναγκαζόταν να κυνηγήσει άγριες γαλοπούλες στο δάσος. Έζησε ένα σωρό απίθανες περιπέτειες στα τέσσερα σημεία της Γης, ανακαλύπτοντας θησαυρούς, από το Ελντοράντο ως την Απαγορευμένη Κοιλάδα με τους δεινοσαύρους! Η ζωή του στην Λιμνούπολη χαρακτηρίζεται από κωμικές περιστάσεις, κυρίως λόγω των σκανταλιάρικων ανιψιών του. Κατά τη διάρκεια αυτών της ζωής του καυτής, τον θυμήθηκε ο πλούσιος θείος του, Σκρουτζ Μακ Ντακ.

Meeting Scrooge

Τα ανίψια συναντούν τον Θείο Σκρουτζ στην έπαυλή του.

Ο Σκρουτζ αισθανόταν πολύ μοναξιά και είχε αποσυρθεί σε μια έπαυλη χωρίς να ορίσει διάδοχο. Ο χρόνος όμως και η μοναξιά τον νίκησαν, έτσι κάλεσε τα ανίψια του για να περάσουν τα Χριστούγεννα στο σπίτι διακοπών του στο Βουνό της Αρκούδας, προσπαθώντας να τους διδάξει (και ίσως και στον εαυτό του), ένα μάθημα για την ανδρεία. Μετά από αυτό, ο ίδιος τους κάλεσε να έπαυλή του, όπου συναντήθηκαν για πρώτη φορά. Μετά τους πήγε στο Θησαυροφυλάκιό του, όπου νίκησε τους Μουργόλυκους, κάτι που, σε συνδυασμό με το κίνητρο που του δώσαν τα ανίψια του, τον ώθησε να επανέλθει στη δράση.

Η επάνοδος αυτή του θείου Σκρουτζ στην περιπέτεια ήταν κάτι παραπάνω από καθοριστική για τον Ντόναλντ, αφού τον ακολούθησε σε ένα σωρό περιπέτειες και αναζητήσεις χαμένων θησαυρών σε όλη την υφήλιο, από τις Επτά Πόλεις της Τσιμπόλα και την Φιλοσοφική Λίθο, ως τα Ορυχεία των Ίνκας, το Παλάτι του Κροίσου και την Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας!

Ο Βίος και η Πολιτεία του Ντόναλντ Ντακ κατά τον Ντον ΡόσαEdit

516531-313rosa

ΚΟΜΙΞ: Θα γράφατε την ιστορία του Ντόναλντ σε ένα έργο ανάλογο του Βίου & της Πολιτείας του Σκρουτζ Μακ Ντακ (απόσπασμα από συνέντευξη που υπήρχε στο ΚΟΜΙΞ 217);

Ντον Ρόσα: Κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανέφικτο, τουλάχιστον για μένα. Συχνά με ρωτούν γιατί δε γράφω μια βιογραφία του Ντόναλντ που να συμπληρώνει τον Βίο & την Πολιτεία του θείου του, και μονίμως ξύνω το κεφάλι μου με απορία. Ο Σκρουτζ είναι ένας ήρωας που ξεπερνά τα μέτρα των κοινών ανθρώπων. Εμένα αυτό που με γοητεύει είναι ότι έχει ταξιδέψει παντού, ότι κατέχει κάθε είδους δεξιότητα και ότι έχει συναντήσει κάθε διάσημη προσωπικότητα του τελευταίου αιώνα. Από την άλλη, ο Ντόναλντ με γοητεύει για αντίθετους λόγους.Τα νεανικά του χρόνια θα πρέπει να είναι απολύτως συνηθισμένα, όπως ακριβώς τα νεανικά χρόνια ενός τυπικού θερμόαιμου πιτσιρικά. Μπορεί να έζησε κάποιες διασκεδαστικές παιδικές περιπέτειες, από τις οποίες θα μπορούσε κάποιος να αφηγηθεί ωραίες ιστορίες και περιστατικά... Όμως κανείς δεν μπορεί να τα πάρει όλα αυτά και να συγκροτήσει ένα ενδιαφέρον και σημαντικό σύνολο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως βιογραφία.

Ντον Ρόσα Project

Ο Μεγάλος Σχεδιαστής:

Ντον ΡόσαΡόσα - D.U.C.K.Κρυμμένοι ΜίκυΤο Γενεαλογικό Δέντρο των ΝτακΣχέδιαΟι Αφίσες του Ντον ΡόσαΣυνέντευξη του Ντον Ρόσα στην "Καθημερινή"Μουσική: The Life and Times of Scrooge

Χαρακτήρες:

Αρπέν ΛουσένΦέργκους Μακ ΝτακΧνουδάτη Ο' ΝτρέηκΠροκόπης ΚουτΜέρντο Μακ ΚένζιΦρανκ Λόυντ ΝτρέηκΡόμπερτ ΠήρυΑκάκιος ΚουτΣπύρος ΓρανάζηςΕυγένιος ΝτακΣτρατηγός ΕστεμπάνΣάμιουελ ΣτηλΓιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''Μακ ΟχιάΝτικ ο σκαφτιάςΠόρκερ ΧογκΧάουαρντ ΡόμπαξΚυρία ΡόμπαξΕπιθεωρητής ΣκάρθΤζέημςΘεόδωρος ΡούσβελτΜάρκους ΝτέηλυΆντολφ Έρικ ΝόρντενσγκιολντΚαλαμπόκας ΝτακΤουόνιΠλοίαρχος ΜουρΟι Αδελφοί ΝτάλτονΜεσιέ ΜολέΜπίλυ ΣφοντύληςΦάννυ ΚουτΑνατρέλα ΑνεμοδούρηΛέλα ΛελέκηΑγαθή ΚόταΧρυσοκούκης ΤζούνιορΒασιλιάς ΜάκβεθΛόουχι

Ιστορίες:

Κατάλογος ΙστοριώνΗ Πρώτη ΕφεύρεσηΤο Τριπλό ΚελεπούριΤο Στέμμα των ΣταυροφόρωνΤα Πρώτα ΜετάλλιαΤο Όνειρο μιας ΖωήςΟι Φύλακες της Χαμένης ΒιβλιοθήκηςΕπιστροφή στην ΜονοτονίαΕπιστροφή στην ΖαναντούΗ Αναζήτηση της ΚαλεβάλαΑφιερωμένο ΕξαιρετικάΜονομαχία στο ΧιόνιΙστορία: Ο Μαύρος ΙππότηςΙστορία: Ο Μαύρος Ιππότης Ξαναχτυπά!Ιστορία: Οι Τρεις Καμπαλέρος ΕπιστρέφουνΙστορία: Και οι Επτά - Μείον Τέσσερις - Καμπαλέρος Ήταν Υπέροχοι!Οι Χαμένοι Χάρτες του ΚολόμβουΕπίθεση σε όλα τα ΜέτωπαΓράμμα από το σπίτιΜουργόλυκοι εναντίον ΘησαυροφυλακίουΘησαυροί και ΣκουπίδιαΣημασία στην ΛεπτομέρειαΜυθολογική ΖωολογίαΟικογενειακές ΕπιχειρήσειςΠαγίδαΤρύπιες ΤσέπεςΤο Παπί που δεν Υπήρξε Ποτέ!The Starstruck DuckThe Annual Speedskating Race of the Burg of Ducks

Τοποθεσίες:

Ο ναός του Μάνκο ΚάπακΤουονέλαΤο Φρούριο της ΛιμνούποληςΑφραγκιστάν

Αντικείμενα:

ΠαντοδιαλύτηςΑσημένιος ΔίσκοςΤο Στέμμα των ΣταυροφόρωνΤο νόμισμαΤο Περιδέραιο του ΝοστραμουσούδαμουΤο Ταρτάν των Μακ ΝτακΤο Στέμμα των Σταυροφόρων

Τόμοι:

Βιβλιοθήκη ΚόμιξΟ Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤα Xαμένα EπεισόδιαΟι Περιπέτειες του Περτουίλαμπι