FANDOM

Ο Ορκ είναι ένας χαρακτήρας της Ντίσνεϋ που ανήκει στο σύμπαν των Νέων Περιπετειών του Φάντομ (PKNA).

ΠροφίλEdit

Πρόκειται για ένα μεγαλόσωμο παπί από άλλη διάσταση που έφτασε στη διάσταση του Φάντομ, εξαιτίας της ενεργοποίησης του παραλληλοσκάφους από τον Κόκορον τον Άρπαγα στην ιστορία Όταν πάγωσε ο ήλιος. Δεν φτάνει μόνος του, όμως, μαζί του παρασύρθηκε και ένα απαισιούργημα ονόματι πλάσμα το οποίο προκάλεσε τις συνεχείς εξαφανίσεις Λιμνουπολιτών που έφεραν τον πανικό για ένα χρονικό διάστημα στην Λιμνούπολη μέχρι την εξουδετέρωσή του, από τον Φάντομ και τον Ορκ.

Κατά τα άλλα ο Ορκ είναι δυνατός και μυώδης, παρορμητικός και οξύθυμος, ενώ χαρακτηριστικό του είναι η μακριά αλογοουρά που έχει αλλά και ο βαρύς οπλικός εξοπλισμός που πάντα φροντίζει να έχει μαζί του για να προστατεύει τον εαυτό του.  Η φυλή του, οι Ιροκουά, ζούσε στην αντίστοιχη Αμερική της δικής μας διάστασης. Είχε αναπτύξει πολύ τον πολιτισμό της, χάρη στη βοήθεια ήδη εξελιγμένων εξωγήινων. Ζούσε ειρηνικά μέχρι που στη γη της έφτασαν μέσω του ωκεανού ορδές από Βίκινγκς, ενός βάρβαρου και χωρίς γνώσεις λαού με άγριες, κατακτητικές διαθέσεις. Οι φυλές της Αμερικής, όμως, αποφάσισαν να μην παραδοθούν αμαχητί και να προσπαθήσουν να σώσουν τη γη τους.

Έτσι άρχισε ένας πόλεμος που ακόμα, μετά από 200 ολόκληρα χρόνια δεν έχει φτάσει στο τέλος του. Οι Βίκινγκς, όμως, απέκτησαν ένα πολύτιμο όπλο χάρη σε διάφορα πειράματα που πραγματοποίησαν: τα πλάσματα που δημιουργήθηκαν για έναν και μοναδικό σκοπό: να καταστρέφουν. Πιο συγκεκριμένα, είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να τρέφονται με τον χρόνο ζωής των θυμάτων τους, με αποτέλεσμα ρωμαλεόι νεαροί να καταλήγουν αδύναμοι γέροι.

Urk 04

Ο τεράστιος Ορκ μπροστά σε τρομαγμένους Εβρονιανούς!

Ο Ορκ μετά από την πρώτη του συνάντηση μετά τον Φάντομ θα γίνει ένας πολύ καλός του φίλος που θα τον συντροφέψει σε ορισμένες δύσκολες καταστάσεις που αντιμετωπίζει, και στις οποίες πάντα χρειάζεται ένα χειροδύναμο και μυώδες παπί σαν αυτόν να τον βοηθήσει να τα βγάλει πέρα! 

Στην Ιστορία Το Λυκόφως των ΘεώνEdit

Στην ιστορία αυτή ο Φάντομ και ο Ορκ καταφέρνουν να ταξιδέψουν στη διάσταση του δεύτερου, όπου λαμβάνουν χώρα συνταρακτικά γεγονότα. Μετά από πολλές απρόσμενες εξελίξεις, τα απαίσια πλάσματα θα καταστραφούν, όπως και η τεχνολογία που τα δημιούργησε, χάρη στην ενέργεια που απελευθερώνει η αδελφή του Ορκ, Ζερύν, την ενέργεια της φύσης που συνδυάζει τη μαγεία με την επιστήμη.

GalleryEdit

Οι Νέες Περιπέτειες του Φάντομ Ντακ Project
Σύμπαν

Το Σύμπαν του Φάντομ (PKNA)

Δημιουργοί

Αλεσάντρο ΣίστιΦραντσέσκο ΑρτιμπάνιΜπρούνο ΈνναΤίτο ΦράτσιΚλαούντιο ΣαρόνεΛορέντζο ΠαστροβίκιοΑλμπέρτο ΛαβοραντόριΠάολο Μοττούρα

Σύμμαχοι/Καλοί

Ντόναλντ Ντακ/Φάντομ ΝτακΝούμερο ΈναΛύλα ΛέυΞαντούμΈβερετ ΔάρβινΚάμερα-9ΟρκΌντιν ΡομένουΤριπΆνγκυ ΦάνγκουςΙερεμίας ΜαγκανοπήγαδοςΜπακΖίγγυΖερύνΛούσυ ΛαλούνΑβραάμ ''Αννίβας'' ΛίνκολνΣκρουτζ Μακ Ντακ

Εχθροί/Κακοί

Κόκορον ο ΆρπαγαςΝούμερο Δύο΄• Άνγκους ΦάνγκουςΣύμβουλος Κίλτορ

Εβρονιανοί

ΕβρονιανοίΖόνταγκΖόστερΓκρόντονΑυτοκράτορας των Εβρονιανών

Τοποθεσίες, κτίσματα

ΛιμνούποληΜέγαρο Δάρβιν

Αντικείμενα/Τεχνολογία

ΦαντομάξΠολυμορφική Ασπίδα