FANDOM

Ο Πέτρινος Ιαγουάρος είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε ο Ντον Ρόσα για τις ανάγκες της ιστορίας του Ο Ατσίδας του Παναμά, που στη χώρα μας έχουμε δει στο ΚΟΜΙΞ 181 και αποτελεί ένα από τα Χαμένα Επεισόδια του Βίου και της Πολιτείας του Σκρουτζ Μvακ Ντακ.

ΠεριγραφήEdit

Ο Πέτρινος Ιαγουάρος είναι ένα μεγάλο κατασκεύασμα των προκολομβιανών πολιτισμών που περιέχει μέσα πολυάριθμους θησαυρούς των λαών αυτών. Συγκεκριμένα, έχει το σχήμα ενός ιαγουάρου, στην τεχνοτροπία των Αζτέκων, με τη λίθινη κατασκευή να έχει το στυλ των Ίνκας, ενώ οι επιγραφές πάνω του είναι γραμμένες στη γλώσσα των Μάγια. Τα νύχια και τα δόντια του είναι χρυσά, ενώ ο υπόλοιπος είναι πέτρινος.

Στο εσωτερικό του, ο Ιαγουάρος κρύβει χρυσά κειμήλια και αντικείμενα από δεκάδες πολιτισμούς της Αμερικής, τα οποία είναι ο φόρος που πρόσφεραν κάθε χρόνο οι λαοί στους θεούς του εμπορίου. Έτσι, είναι φυσικό ο Πέτρινος Ιαγουάρος να βρίσκεται στον Παναμά, που αποτελούσε κομβικό σημείο στο δρόμο του εμπορίου μεταξύ των λαών της Νότιας και της Βόρειας Αμερικής.

Η ακριβής τοποθεσία του είναι στο Χρυσό Λόφο, ο οποίος έχει πάρει το όνομά του από το χρυσάφι που βρίσκεται στο εσωτερικό του Ιαγουάρου. Ο λόφος αυτός βρίσκεται στη διαδρομή που διανοίγεται η Διώρυγα του Παναμά και ανήκει στον Σκρουτζ Μακ Ντακ, ο οποίος τον έχει αγοράσει από τη Γαλλία, με σκοπό να βρει το χρυσάφι.

Μέσα στον Πέτρινο Ιαγουάρο, εκτός από δεκάδες κειμήλια, ο Ρόσα προσέθεσε και μερικά αντικείμενα από κλασικές ιστορίες του Καρλ Μπαρκς και του ίδιου. Μπορεί, έτσι, να γίνουν αντιληπτά η περικεφαλαία του Χρυσού Γίγαντα από την ιστορία Ο Χρυσός Γίγας, το στέμμα από την ιστορία Το Στέμμα των Μάγια, καθώς και το μάτι του Μάνκο Κάπακ και ο χρυσός δίσκος από την ιστορία Ο Γιος του Ήλιου.

ΙστορίαEdit

Όταν οι Γάλλοι είχαν προσπαθήσει και οι ίδιοι να διανοίξουν (ανεπιτυχώς) τη Διώρυγα του Παναμά, είχαν βάλει ως στόχο να βρουν το χρυσάφι στο εσωτερικό του Ιαγουάρου, για να χρηματοδοτήσουν το έργο, κάτι που, όμως, δεν κατάφεραν. Στη συνέχεια, ο λόφος πέρασε στα χέρια του Σκρουτζ, που άρχισε να τον σκάβει, παρεμποδίζοντας, όμως, τη διάνοιξη της διώρυγας, έργο που είχε περάσει στην αμερικανική κυβέρνηση.

Ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Θεόδωρος Ρούσβελτ, προσφέρθηκε να τον βοηθήσει να τελειώσει πιο γρήγορα την ανασκαφή, χρησιμοποιώντας έναν μεγάλο ατμοκίνητο εκσκαφέα. Αφού έμαθαν από τον τοπικό αρχηγό των Ινδιάνων, Παρίτα, την ακριβή τοποθεσία του χρυσού πάνω στο λόφο, κατάφεραν να βρουν τον Ιαγουάρο με την χρήση του εκσκαφέα.

Μέσα του ανακάλυψαν εκατοντάδες χρυσά κειμήλια εξαφανισμένων λαών, που ο Σκρουτζ αμέσως θέλησε να κρατήσει για προσωπικό όφελος, γεγονός που ο Ρούσβελτ δεν μπορούσε να ανεχτεί. Στη διάρκεια του διαπληκτισμού τους, ο Πέτρινος Ιαγουάρος ξεκόλλησε από τη θέση του και, με μια τεράστια κατολίσθηση, κατέληξε στους πρόποδες του Χρυσού Λόφου, διακόπτοντας μια σύρραξη μεταξύ των ανδρών του στρατηγού Εστεμπάν και της αστυνομίας του προέδρου.

Ο Εστεμπάν κατόρθωσε να μπει μέσα στον Ιαγουάρο και να κλέψει λίγο από το χρυσάφι, αλλά, στη συνέχεια, ο Αρχηγός Παρίτα τον έβγαλε νοκ-άουτ και του κατάσχεσε το χρυσάφι, για να αγοράσει αγαθά για το λαό του. Ο Σκρουτζ με τον Ρούσβελτ συνειδητοποίησαν, επίσης, πως ο Ιαγουάρος θα μπορούσε να προκαλέσει έναν Παγκόσμιο Πόλεμο, αφού δεν ήταν ξεκάθαρο σε ποιο από τα κράτη της αμερικανικής ηπείρου ανήκε το ανεκτίμητο αυτό μνημείο.

Έτσι, αποφάσισαν να τον ξαναθάψουν και ο Ρούσβελτ να τον σημειώσει στα επίσημα αρχεία της κυβέρνησης, ώστε να επιστρέψουν ύστερα από εκατό χρόνια, όταν ο κόσμος θα είναι πιο ειρηνικός και να τον ξεθάψουν. Έκτοτε, ο Ιαγουάρος παραμένει κάτω από τόνους μπάζα από τη διάνοιξη της διώρυγας.

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ Project

Οικογένεια Μακ Ντακ:

Σκρουτζ Μακ ΝτακΦέργκους Μακ ΝτακΧνουδάτη Ο' ΝτρέηκΜατίλντα Μακ ΝτακΒολκάνα Μακ ΝτακΣερ Λεοντόκαρδος Μακ ΝτακΣερ Άντριους Μακ ΝτακΚάπταιν Φουρτούνας Μακ Ντακ

Άλλοι Χαρακτήρες:

Προκόπης ΚουτΜέρντο Μακ ΚένζιΦρανκ Λόυντ ΝτρέηκΑκάκιος ΚουτΣπύρος ΓρανάζηςΕυγένιος ΝτακΣτρατηγός ΕστεμπάνΣάμιουελ ΣτηλΓιάκομπ Βάλτζ ''Ολλανδός''Μακ ΟχιάΝτικ ο σκαφτιάςΠόρκερ ΧογκΧάουαρντ ΡόμπαξΚυρία ΡόμπαξΕπιθεωρητής ΣκάρθΤζέημςΘεόδωρος ΡούσβελτΜάρκους ΝτέηλυΆντολφ Έρικ ΝόρντενσγκιολντΚαλαμπόκας ΝτακΠλοίαρχος ΜουρΟι Αδελφοί ΝτάλτονΧρυσή ΓκόλντυΓλίτσας ΛέραςΧρυσοκούκης ΤζούνιορΒασιλιάς ΜάκβεθΈντιθ ΡούσβελτΑρχηγός ΠαρίταΌλαφ ΈρικσονΆννυ ΌκλυΦούλα ΖούλαΜπόμπυ το ΖόμπιΦίσκερβιλΦινέας Τ. ΜπάρνουμΧάστιγκςΤσάρος Νικόλαος Β'

Ιστορίες:

Ο Τελευταίος της Γενιάς των Μακ ΝτακΟ Άρχοντας του ΜισσισιπήΤο Μεγάλο Ταξίδι στους ΑντίποδεςΈνας Κροίσος στα Ζοφερά ΒάθηΕισβολή στην ΛιμνούποληΈνας Καουμπόυ στο Κάττυ ΣαρκΗ Αιχμάλωτη του Χειμάρρου της ΑγωνίαςΚαρδιές στο ΓιούκονΛοχαγός Τζωρτζ Στάντον

Τοποθεσίες:

Η Έπαυλη του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ ΝτακΑλάσκαΓιούκονΚλοντάικΝτώσονΠαναμάςΔιώρυγα του Παναμά

Αντικείμενα:

ΤέντυμπερΣτρίγκλα του ΔέλταΗ χρυσή μασέλαΠέτρινος Ιαγουάρος

Τόμοι:

Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ ΝτακΤα Xαμένα Eπεισόδια