FANDOM

Ο Πρίγκιπας είναι ο άντρας που ερωτεύεται η νεαρή Χιονάτη στην ομώνυμη ταινία και είναι εκείνος που με την αγάπη του καταφέρνει να την σώσει από τα μάγια της Κακιάς Βασίλισσας.

ΕμφάνισηEdit

Ο Πρίγκιπας ήταν ο χαρακτήρας που τα στούντιο Ντίσνεϋ δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα να απεικονίσουν στην μεγάλη οθόνη κι έτσι ο ρόλος του περιορίζεται σε δύο μόλις σκηνές. Παρόλα αυτά καταφέρνει να κάνει αισθητή την παρουσία του, αποτελώντας τον πρώτο αρσενικού φύλου άνθρωπο που εμφανιζόταν σε μεγάλου μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων.

Έχει λευκό δέρμα, γαλανά μάτια και καστανά μαλλιά, ενώ είναι οπλισμένος με ένα μαχαίρι. Ξέρει να ιππεύει άλογο και χάρη στην ικανότητα του αυτή καταφέρνει να περιπλανηθεί, ψάχνοντας για την Χιονάτη, σε όλη την χώρα. Φοράει μια κόκκινη μπέρτα και μια ευάερη λευκή μπλούζα, η οποία καλύπτεται με ένα μπλε είδους γιλέκο στο στήθος.

Είναι ντυμένος με ένα γκρι παντελόνι και ψηλές καφέ δερμάτινες μπότες, ενδυμασία χαρακτηριστική παλαιότερων εποχών και ιδιαίτερα της αριστοκρατίας και των ανώτερων τάξεων, που είχαν την οικονομική άνεση για τέτοια υφάσματα.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Πρίγκιπας είναι ρομαντικός και ιδιαίτερα καλοσυνάτος, όπως φαίνεται από την σχέση του με την Χιονάτη. Είναι ευγενικός και ιπποτικός και συμπεριφέρεται με άψογους τρόπους στην κοπέλα που ερωτεύεται.

Snow-white-meets-the-prince

Ο Πρίγκιπας γνωρίζει την Χιονάτη, σε σκηνή από την ταινία.

Παρόλο που είναι γαλαζοαίματος δεν είναι καθόλου αλαζόνας και μολονότι έχει στην ιδιοκτησία του ένα κάστρο παραμένει εξαιρετικά προσγειωμένος. Είναι επίσης αφοσιωμένος και πιστός στην Χιονάτη, την οποία ψάχνει σε ολόκληρη την χώρα της.

Του αρέσει επίσης να τραγουδάει και είναι γλυκός και χαμογελαστός, ιδιαίτερα μετά την γνωριμία του με την Χιονάτη. Μισεί την Κακιά Βασίλισσα και δεν αντέχει στην σκέψη να είναι μακριά από την αγαπημένη του, την οποία ψάχνει ασταμάτητα. Όταν την βρίσκει την παίρνει στο κάστρο του, όπου μπορούμε να υποθέσουμε την παντρεύτηκε και έζησε ευτυχισμένος, ως οικογενειάρχης.

Στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά ΝάνοιEdit

Στην ταινία ο Πρίγκιπας έχει πολύ περιορισμένο ρόλο, εξαιτίας των προαναφερθέντων δυσκολιών στην απεικόνιση του. Εμφανίζεται στην αρχή της ταινίας όπου συναντάει την σκληρά εργαζόμενη Χιονάτη, την οποία ερωτεύεται παράφορα.

Στην πορεία της υπόλοιπης ταινίας δεν εμφανίζεται, παρά μόνο όταν η Χιονάτη έχει πέσει θύμα των μαγικών της Βασίλισσας, έχοντας δαγκώσει το δηλητηριασμένο μήλο, με αποτέλεσμα να πέσει βαθύ ύπνο. Ο Πρίγκιπας περιπλανώμενος στην χώρα ψάχνει απεγνωσμένα την αγαπημένη του, ώσπου ακούει για μια κοπέλα σε ένα γυάλινο φέρετρο που δεν ξυπνάει.

Φτάνοντας στην τοποθεσία συνειδητοποιεί ότι πρόκειται για την Χιονάτη κι έτσι της δίνει ένα αποχαιρετιστήριο φιλί. Προς έκπληξη όλων όμως το φιλί αληθινής αγάπης που της δίνει την ξυπνάει, επαναφέροντας την στην ζωή. Στο τέλος, την παίρνει στο κάστρο του, για να ζήσει ευτυχισμένος με τον έρωτα του.

Χιονάτη65

Με ένα φιλί αληθινής αγάπης ο Πρίγκιπας σώζει την Χιονάτη από τα μάγια.

Μια εναλλακτική υπόθεση για την ταινία ήθελε τον Πρίγκιπα να έχει πολύ μεγαλύτερο ρόλο. Έτσι, ο άντρας θα φυλακιζόταν από την Βασίλισσα στα μπουντρούμια της και εκείνη θα τον πληροφορούσε σαδιστικά για τα σχέδια της. Κατόπιν εκείνος θα έκανε μια θεαματική απόδραση και θα έσπευδε στο σπίτι των επτά νάνων, όπου όμως θα έφτανε αργά, καθώς η Χιονάτη θα είχε και πάλι πέσει σε βαθύ ύπνο. Η υπόλοιπη συνέχεια με το φιλί και την ανάσταση της κοπέλας θα παρέμενε η ίδια.

Η ιδέα αυτή μεταβλήθηκε, καθώς τα στούντιο Ντίσνεϋ συνειδητοποίησαν πόσο δύσκολο ήταν να αναπαρασταθεί ο Πρίγκιπας στην μεγάλη οθόνη. Κατέληξαν έτσι να τον χρησιμοποιήσουν μόνο στις δύο σκηνές που προαναφέρθηκαν, δηλαδή όταν ήταν απαραίτητος για να προωθηθεί η πλοκή. Η υπόθεση της ταινίας εστιάστηκε περισσότερο στην σχέση μεταξύ της Χιονάτης και της κακιάς μητριάς της, παρά στον έρωτα μεταξύ του Πρίγκιπα και της πρώτης.

Στα κόμικςEdit

Ο Πρίγκιπας μετά το ντεμπούτο του στην μεγάλη οθόνη εμφανίστηκε και σε πληθώρα ιστοριών στην ένατη τέχνη. Την πρώτη του εμφάνιση την έκανε στην ιστορία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, που δημοσιεύθηκε το 1937, αποτελώντας διασκευή της ομότιτλης ταινίας. Σε αυτή την ιστορία, που δημοσιεύθηκε τόσο αυτοτελώς στην χώρα μας όσο και στο ΚΟΜΙΞ 162, ο Πρίγκιπας έχει τον εκτεταμένο ρόλο που εξηγήθηκε, καταλήγοντας κρατούμενος της Κακιάς Βασίλισσας.

Πρίγκιπας2

Ο Πρίγκιπας στην ιστορία κόμικς που αποτελεί διασκευή της ταινίας φυλακίζεται από την Κακιά Βασίλισσα, κάτι που δεν συνέβη στην ταινία.

Στην συνέχεια εμφανίστηκε και σε αρκετές ακόμη ιστορίες, λιγότερες όμως από όσες έχουν εμφανιστεί η Χιονάτη και οι επτά νάνοι, λίγο περισσότερες από σαράντα. Είναι σχεδόν πάντα μαζί με την αγαπημένη του Χιονάτη, για την οποία κάνει τα πάντα, προκειμένου η κοπέλα να είναι ασφαλής, τόσο από την Κακιά Μάγισσα όσο και από άλλους εχθρούς που θέλουν το κακό της.

Στις Ελληνικές ΕκδόσειςEdit

Στην χώρα μας έχουμε δει τον Πρίγκιπα σε σχετικά λίγες ιστορίες, με σημαντικότερες την διασκευή που προαναφέρθηκε, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 162 και αποτελεί την μοναδική εμφάνιση του χαρακτήρα στο συγκεκριμένο περιοδικό, καθώς και σε μια πιο μοντέρνα διασκευή της ιστορίας, που δημοσιεύθηκε στο τριακοστό τεύχος της σειράς Disney Cinema.

Οι υπόλοιπες ιστορίες στις οποίες μετέχει έχουν εμφανιστεί κυρίως στα περιοδικά Μίκυ Μάους και Μεγάλο Μίκυ. Τέλος, έχει παρουσιαστεί και στην σειρά Μεγάλες Ιστορίες Disney, που συλλέγει τα άπαντα του Ιταλού δημιουργού Ρομάνο Σκάρπα, στην ιστορία Ο Διαμαντένιος Θρόνος, που δημοσιεύθηκε στον δεύτερο τόμο.