FANDOM

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Οι επτά νάνοι

Ο Συναχωμένος αποτελεί μέλος των επτά νάνων, που εμφανίστηκαν στο πλάι της Χιονάτης, στη ομώνυμη ταινία, που διανεμήθηκε στους κινηματογράφους το 1937. Είναι μονίμως άρρωστος και το εκκωφαντικό του φτάρνισμα ενοχλεί ιδιαίτερα τους συντρόφους του.

ΕμφάνισηEdit

Ο Συναχωμένος είναι ένας μεσήλικας νάνος, κοντός και γεροδεμένος, όχι τόσο κοντός όμως όσο ο Σοφός ή ο Χαρούμενος. Η κοντή άσπρη του γενειάδα οδηγεί στο άνω μέρος του αρκετά καραφλού κεφαλιού του. Έχει λευκό δέρμα, καστανά μάτια, μικρές μαύρες βλεφαρίδες και μια μεγάλη στρογγυλή μύτη.

Φοράει μια μπεζ μπλούζα με χρυσά κουμπιά στο στήθος και πορτοκαλί μπαλώματα στους αγκώνες, περασμένα με μαύρη κλωστή, μια μαύρη ζώνη με χρυσή αγκράφα, κόκκινο παντελόνι, πορτοκαλί σκούφο και μπεζ μεσαιωνικού τύπου πασούμια στα πόδια.

Συναχωμένος2

Ο Συναχωμένος, στα αριστερά του Σοφού, συνειδητοποιεί ότι κάποιος είναι μέσα στο σπίτι τους.

ΠροσωπικότηταEdit

Όπως και στους περισσότερους νάνους το όνομα του Συναχωμένου αντανακλά την προσωπικότητα του. Λόγω της οξείας ρινίτιδας από την οποία πάσχει φταρνίζεται διαρκώς και συχνά τα συμπτώματα της ασθένειας του τον εμποδίζουν να μιλήσει. Τα φταρνίσματα του είναι εξαιρετικά δυνατής φύσεως και μπορούν να παρασύρουν οποιονδήποτε ή οτιδήποτε βρίσκεται στο διάβα τους.

Συνήθως μπορεί να προβλέψει πότε θα του έρθει να φταρνιστεί, όχι όμως πάντα, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα θορυβώδης καθώς προσπαθεί να σταματήσει τις εκρήξεις του. Ο Συναχωμένος είναι ένας από τους φιλικότερους νάνους, παρά την ασθένεια του. Βρίσκεται πιο κοντά με τον Χαζούλη, στις πλάκες του οποίου συμμετέχει, ίσως επειδή γνωρίζει πως είναι να ντροπιάζεσαι, λόγω της αρρώστιας του.

Στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά ΝάνοιEdit

Ο Συναχωμένος απεικονίζεται για πρώτη φορά στην ταινία μαζί με τους υπόλοιπους νάνους, αφού η Χιονάτη έχει φτάσει σπίτι τους και εκείνοι βρίσκονται στο ορυχείο. Όταν γυρίζουν πίσω στο σπίτι τους συνειδητοποιούν ότι κάποιος έχει εισέλθει και αποφασίζουν να κάνουν μια προσεκτική αναγνώριση των δωματίων.

Συναχωμένος3

Ο Συναχωμένος (δεύτερος από δεξιά) σπεύδει να σώσει την Χιονάτη.

Εξαιτίας μερικών λουλουδιών όμως ο Συναχωμένος φταρνίζεται εξαιρετικά δυνατά, προκαλώντας τον εκνευρισμό των υπόλοιπων, που προσπαθούν να είναι αθόρυβοι. Αφού ανακαλύπτουν ότι ο εισβολέας είναι η Χιονάτη, ο Συναχωμένος αναφέρει πρώτος πόσο όμορφη είναι και είναι υπέρ του να μείνει μαζί τους, όπως και γίνεται.

Όταν καλούνται να πλυθούν πριν το φαγητό ο Συναχωμένος αρνείται πεισματικά, όμως οι υπόλοιποι νάνοι τον κάνουν με το ζόρι να πλυθεί. Αργότερα, ο Χαζούλης σκαρφαλώνει στον ώμο του και μαζί χορεύουν με την Χιονάτη. Το παλτό όμως που φοράει ο Χαζούλης τον κάνει να φταρνιστεί εξαιρετικά δυνατά, ρίχνοντας τον νάνο από τους ώμους του και προκαλώντας γέλια στους υπόλοιπους.

Snow-white-disneyscreencaps.com-6338

Ο Συναχωμένος, κάτω από τον Χαζούλη, χορεύει με την Χιονάτη, σε σκηνή από την ταινία.

Το επόμενο πρωί η Χιονάτη φιλάει τον Συναχωμένο πριν φύγει για το ορυχείο αποτρέποντας, προσωρινά, ένα φτέρνισμα του. Όταν η Κακιά Μάγισσα πλησιάζει την Χιονάτη αφού έχουν φύγει, και οι νάνοι το μαθαίνουν επιστρέφουν και την διώχνουν, οδηγώντας την στο χαμό της. Είναι όμως πλέον αργά αφού η Χιονάτη έχει πέσει σε βαθύ ύπνο, ώσπου ο Πρίγκιπας έρχεται και την ξυπνάει, με ένα φιλί αληθινής αγάπης. Πριν φύγει δίνει σε όλους τους νάνους, συμπεριλαμβανομένου του Συναχωμένου, από ένα φιλί στο κεφάλι. προκαλώντας γέλια στους υπόλοιπους.

Στα ΚόμικςEdit

Ο Συναχωμένος έχει εμφανιστεί σε εκατοντάδες ιστορίες κόμικς, σχεδόν πάντα με τους υπόλοιπους έξι νάνους. Έκανε το ντεμπούτο του το 1937, στην ιστορία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, που αποτελεί διασκευή σε κόμικς της ταινίας και έχει παρόμοια υπόθεση με την ταινία. Έκτοτε έχει εμφανιστεί σε πολλές ακόμη ιστορίες, που δεν έχουν άμεση σχέση με την ταινία, αν και τις περισσότερες φορές εχθρός του παραμένει η Κακιά Μάγισσα. Έχει παρουσιαστεί και στην γνωστή σειρά μάνγκα Kingdom Hearts.

Στις Ελληνικές ΕκδόσειςEdit

Μαζί με τους υπόλοιπους νάνους ο Συναχωμένος έχει εμφανιστεί κυρίως στα περιοδικά Μίκυ Μάους και Μεγάλο Μίκυ, αλλά και στο Σούπερ Μίκυ, τις Χαρούμενες Ιστορίες Ντίσνεϋ και τα Κλασικά. Ο Συναχωμένος στο περιοδικό ΚΟΜΙΞ έχει εμφανιστεί στην προαναφερθείσα διασκευή της ταινίας, που δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 162.

Ακόμα, έχει παρουσιαστεί και στην σειρά Disney Cinema, στο τριακοστό τεύχος, όπου δημοσιεύτηκε μια πιο μοντέρνα διασκευή της ταινίας. Τέλος, έχει εμφανιστεί και στις Μεγάλες Ιστορίες Disney, που παρουσιάζει τα άπαντα του Ιταλού καλλιτέχνη Ρομάνο Σκάρπα, καθώς ο σχεδιαστής έχει δημιουργήσει πολλές ιστορίες με τους επτά νάνους και κατ’ επέκταση με τον Συναχωμένο.