FANDOM

Τα ζώα του δάσους έχουν εμφανιστεί στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι που διανεμήθηκε στους κινηματογράφος το 1937. Αποτελούν πολύτιμους φίλους της Χιονάτης και έχουν εμφανιστεί και στα κόμικς, στην προσαρμογή της ταινίας στην ένατη τέχνη, που κυκλοφόρησε επίσης το 1937.

ΓενικάEdit

Τα ζώα του δάσους αποτελούνται από άφθονα είδη της πανίδας που ζουν στα δάση. Από θηλαστικά υπάρχουν έτσι ελάφια, κουνέλια, σκίουροι και ρακούν, πολλαπλών διαφορετικών χρωμάτων. Τα πτηνά αντιπροσωπεύονται επίσης από πολλά είδη, με πολλές διαφορετικές χρωματικές παλέτες, από μπλε μέχρι κίτρινο και καφέ. Τέλος, ο κόσμος των ερπετών συμμετέχει επίσης, με μια χελώνα, η οποία πάντα μένει πίσω από τα υπόλοιπα ζώα, πηγαίνοντας πολύ αργά.

Η προσθήκη των ζώων του δάσους στην ζωή της Χιονάτης εξυπηρετεί κυρίως τρεις σκοπούς. Ο πρώτος είναι να μην μιλάει μόνη της, έτσι αντί να μονολογεί μιλάει στα ζώα, εξηγώντας τους τις σκέψεις και επιθυμίες της. Κατά δεύτερον απεικονίζεται με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι η Χιονάτη είναι τελείως μόνη και δεν έχει ανθρώπινους φίλους στον κόσμο, οπότε στρέφεται στα ζώα για παρηγοριά και τέλος το γεγονός ότι τα ζώα κατανοούν μόνο την Χιονάτη δείχνει ότι είναι ιδιαίτερη και με γλυκά χαρίσματα, που δεν μαγεύουν μόνο τους ανθρώπους, αλλά και το ζωικό βασίλειο.

Στην ταινία και την ιστορία Η Χιονάτη και οι Επτά ΝάνοιEdit

Τα ζώα του δάσους κάνουν την εμφάνιση τους στην ιστορία που αποτελεί προσαρμογή της ταινίας, που δημοσιεύθηκε στον κυριακάτικο αμερικάνικο τύπο από το 1937 έως το 1938 για να προωθήσει την ταινία. Η ιστορία αυτή έχει εκδοθεί στο ΚΟΜΙΞ 162, από το οποίο προέρχονται οι εικόνες που κοσμούν το συγκεκριμένο άρθρο. Η υπόθεση της ταινίας και της ιστορίας κόμικς είναι σχεδόν παρόμοια και ο ρόλος των ζώων του δάσους ίδιος και στις δύο.

Ζώα2

Τα ζώα του δάσους προσπαθούν να πείσουν τους νάνους για τον κίνδυνο που διατρέχει η Χιονάτη.

Τα ζώα εμφανίζονται ήδη από τις πρώτες σκηνές, όταν μερικά περιστέρια συναντούν την Χιονάτη καθώς καθαρίζει το κάστρο της Κακιάς Βασίλισσας. Κατόπιν, όταν ο Σέντρικ ο Κυνηγός ετοιμάζεται να σκοτώσει την Χιονάτη εκείνη βοηθάει ένα μικρό πουλί να επιστρέψει στην φωλιά του.

Μετά η πριγκίπισσα συναντάει τα ζώα μέσα στο δάσος, όπου εκείνα την προσεγγίζουν φιλικά και συγκινημένα από τις δυσκολίες που τραβάει. Την οδηγούν στο σπίτι των επτά νάνων, όπου μπορεί να μείνει ασφαλής. Την βοηθούν μάλιστα να καθαρίσει το βρώμικο σπίτι, που οι νάνοι έχουν αφήσει αχούρι,

Κατόπιν, πέφτουν κουρασμένα μαζί της για ύπνο, αλλά φεύγουν όταν επιστρέφουν οι νάνοι. Αφού οι τελευταίοι δέχονται να μείνει μαζί τους η Χιονάτη τα ζώα παρακολουθούν τα τραγούδια που παίζουν οι νάνοι για να ψυχαγωγήσουν την φιλοξενούμενη τους. Το επόμενο πρωί, αφού οι νάνοι φεύγουν για το ορυχείο τα ζώα μένουν πίσω με την Χιονάτη, βοηθώντας την να φτιάξει ένα γλυκό για τον Γκρινιάρη.

Έντρομα βλέπουν την Κακιά Βασίλισσα να πλησιάζει την Χιονάτη, μεταμφιεσμένη σε Κακιά Μάγισσα, και αμέσως τις επιτίθενται, για να σώσουν την γλυκιά φίλη τους. Η Χιονάτη όμως τους σταματάει και φέρνει στο εσωτερικό της κατοικίας την γριά για να της δώσει λίγο νερό.

With a Smile and a Song

Τα ζώα μαγεύονται από το τραγούδι της Χιονάτης, σε σκηνή από την ταινία.

Τα ζώα μυρίζοντας τον κίνδυνο τρέχουν στο ορυχείο των νάνων, και μανιασμένα προσπαθούν να τους φέρουν πίσω στο σπίτι. Οι νάνοι αρχικά αντιστέκονται, αλλά μόλις καταλαβαίνουν τι συμβαίνει καβαλάνε τα ελάφια και σπεύδουν πίσω στο σπίτι, όπου διώχνουν την Μάγισσα, που οδηγείται στον χαμό της, πέφτοντας σε μια χαράδρα.

Είναι όμως πλέον αργά, αφού η Χιονάτη έχει δαγκώσει δηλητηριασμένο μήλο και έχει πέσει σε λήθαργο. Τα ζώα πενθούν για την απώλεια της,, αλλά κατόπιν πηδάνε από την χαρά τους, όταν ο Πρίγκιπας με ένα φιλί αληθινής αγάπης την ξυπνάει.

Σε άλλες ιστορίεςEdit

Τα ζώα του δάσους έχουν εμφανιστεί και σε άλλες διασκευές της ταινίας Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, που δημοσιεύθηκαν μεταγενέστερα. Μια τέτοια πιο μοντέρνα προσαρμογή της ταινίας σε κόμικς δημοσιεύθηκε στην χώρα μας στο τριακοστό τεύχος της σειράς Disney Cinema. Και σε αυτές τις ιστορίες τα ζώα του δάσους έχουν σε γενικές γραμμές τον ρόλο που αναφέρθηκε παραπάνω, όπως απεικονίστηκε και στην ταινία του 1937.