FANDOM

Τα τρία γουρουνάκια είναι μια οικογένεια αδελφών που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην κλασική ταινία μικρού μήκους Τρία Γουρουνάκια, που διανεμήθηκε στους κινηματογράφους το 1933. Είναι από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες της Ντίσνεϋ, σχεδόν ισάξιας φήμης με τον Ντόναλντ Ντακ και τον Μίκυ Μάους.

ΓενικάEdit

Η οικογένεια αποτελείται από τρία αδέλφια, τον Πάγκυ, που είναι το εργατικό και υπεύθυνο μέλος, τον Πίγκυ, που παίζει το βιολί και είναι με τον αδελφό του Πόγκυ, που παίζει το φλάουτο, τα δύο ανέμελα και ξέγνοιαστα μέλη της οικογένειας. Βασικός εχθρός τους είναι ο Κακός Λύκος και η ζωή τους περιστρέφεται γύρω από τις προσπάθειες τους να του ξεφύγουν. Βασικό μοτίβο είναι ο Πόγκυ και ο Πίγκυ να πέφτουν θύμα του Λύκου, επειδή είναι υπερβολικά ανυποψίαστοι και ανεύθυνοι κι ο εύστροφος Πάγκυ να κάνει τα πάντα για να τους σώσει.

Στην Μεγάλη ΟθόνηEdit

Στην ταινία Τρία ΓουρουνάκιαEdit

Στην ομώνυμη ταινία, που αποτελεί μεταφορά από τον Ουώλτ Ντίσνεϋ και τους συνεργάτες του του ομώνυμου παραμυθιού στην μεγάλη οθόνη, και κυκλοφόρησε το 1933, τα τρία γουρουνάκια προσπαθούν να φτιάξουν ο καθένας ένα σπίτι για να μείνει. Έτσι, ο Πάγκυ φτιάχνει ένα σπίτι από τούβλα, σκληρά εργαζόμενος, ενώ ο Πίγκυ και ο Πόγκυ φτιάχνουν ένα απλό σπίτι από ξύλο και άχυρο αντίστοιχα, παίζοντας και τραγουδώντας όλη την μέρα, και κοροϊδεύοντας τον αδελφό τους που δεν διασκεδάζει όπως εκείνοι.

Ο Κακός Λύκος τους πλησιάζει και τα τρία γουρουνάκια κρύβονται το καθένα στο σπίτι του. Ο Κακός Λύκος γκρεμίζει φυσώντας με χαρακτηριστική ευκολία το σπίτι του Πόγκυ, που καταφεύγει στο σπίτι του Πίγκυ, το οποίο όμως επίσης ο Λύκος γκρεμίζει. Έτσι, τα δύο αδέρφια κρύβονται στο σπίτι του Πάγκυ, που τους προσφέρει καταφύγιο. Ο Κακός Λύκος δεν μπορεί να γκρεμίσει φυσώντας το γερό σπίτι του Πόγκυ και ένα τσουκάλι με βραστό νερό τον εμποδίζει να μπει από την καμινάδα, οπότε αποχωρεί ηττημένος.

ΣυνέχειεςEdit

Το συγκεκριμένο καρτούν, μέλος της σειράς Silly Symphonies, ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα που δημιούργησε η Ντίσνεϋ, κερδίζοντας πολλά λεφτά και καταξιώνοντας στην συνείδηση των καταναλωτών τα τρία γουρουνάκια και τον Κακό Λύκο. Εξαιτίας της επιτυχίας του παρήχθησαν τρεις συνέχειες με τα γουρουνάκια και τον εχθρό τους. Στην πρώτη, που κυκλοφόρησε το 1934 με τίτλο The Big Bad Wolf, ο Πάγκυ και πάλι σώζει τα αδέρφια του, τα οποία συνοδεύουν την Κοκκινοσκουφίτσα στο σπίτι της γιαγιάς της, την οποία έχει αντικαταστήσει ο Κακός Λύκος.

Στο τρίτο καρτούν με τα γουρουνάκια, που βγήκε το 1936, με τον τίτλο Three Little Wolves συστήνονται στο κοινό τα τρία παιδιά του Κακού Λύκου, που αδημονούν για μία γεύση από τα γουρουνάκια όπως και ο πατέρας τους. Το τελευταίο καρτούν με τους χαρακτήρες βγήκε το 1939, με τίτλο The Practical Pig, και σε αυτό ο Πάγκυ φτιάχνει έναν ανιχνευτή ψεύδους στον οποίο βάζει το Κακό Λύκο, που έχει απαγάγει τα αδέρφια του, σώζοντας τα για μία ακόμα φορά.

ΜέληEdit

Πάγκυ1
Πίγκυ1
Πόγκυ1
Πάγκυ Πίγκυ Πόγκυ

Στα ΚόμικςEdit

Tre små grisar Silly Symphonies

Τα τρία γουρουνάκια όμως εμφανίστηκαν στα καρτούν στην μεγάλη οθόνη.

Τα γουρουνάκια έχουν εμφανιστεί και σε χιλιάδες ιστορίες κόμικς, με πρώτη την ιστορία The Further Adventures of The Three Little Pigs!, που κυκλοφόρησε το 1936 με την μορφή στριπ στις εφημερίδες. Στην συνέχεια εμφανίστηκαν σε στριπ που διασκεύαζαν και προωθούσαν τα σίκουελ του καρτούν, μέχρι που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του '40 η έκδοση στις Η.Π.Α. μηνιαίων περιοδικών, όπως το Walt Disney's Comics & Stories, οπότε άρχισαν να παράγονται πρωτότυπες ιστορίες με τα τρία γουρουνάκια και τον Κακό Λύκο. Σε αυτές τις ιστορίες επίσης ο Κακός Λύκος αποκτάει έναν γιο, το Λυκόπουλο, που είναι καλόκαρδος και κοντινός φίλος στους Πάγκυ, Πίγκυ και Πόγκυ, προσπαθώντας να τους προστατεύσει από τα κόλπα του πατέρα του.

Οι ιστορίες που δημιουργούνται πια όμως με τα τρία γουρουνάκια έχουν παρουσιάσει αισθητή μείωση, και πλέον δημιουργούνται μόνο στην Ολλανδική αγορά, καθώς η Ιταλική σχολή και η Δανέζικη Egmont, που εκδίδει τα κόμικς Ντίσνεϋ στις Σκανδιναβικές χώρες τα έχουν αφήσει στο παρασκήνιο.

Στις Ελληνικές ΕκδόσειςEdit

Στην Ελλάδα έχουμε δει σε περισσότερες από 250 ιστορίες με τα τρία γουρουνάκια, αφού αποτελούσαν σταθερή παρουσία στα τεύχη της πρώτης περιόδου του περιοδικού Μίκυ Μάους, όπου δημοσιεύονταν και ανατυπώνονταν για δεκαετίες. Πολλές ιστορίες τους φιλοξενήθηκαν και στο Μεγάλο Μίκυ, τα Κλασικά, το Αλμανάκο, τις Χαρούμενες Ιστορίες Ντίσνεϋ και το Γέλιο και Χαρά. Οι ιστορίες ήταν κυρίως αμερικανικής αλλά και δανικής προέλευσης, στις οποίες η εκδοτική Νέα Ακτίνα έδειχνε σταθερή προτίμηση.

Αντιθέτως, όταν το 2014 η Καθημερινή ανέλαβε την έκδοση των περιοδικών Ντίσνεϋ τα τρία γουρουνάκια πέρασαν στο παρασκήνιο, έχοντας εμφανιστεί ελάχιστες φορές, καθώς τα περιοδικά έχουν εστιάσει σε καινούριες και πρόσφατες ιστορίες.

Στο περιοδικό ΚΟΜΙΞ έχουν εμφανιστεί συνολικά τρεις φορές, στις ιστορίες Ζήτημα Διατροφής (ΚΟΜΙΞ 103), Ο Πρωταθλητής (ΚΟΜΙΞ 219, εδώ εμφανίζεται μόνο ο Πάγκυ) και τέλος στην επετειακή Η Μεγάλη Επέτειος (ΚΟΜΙΞ 300).