FANDOM

Lente Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης Οι επτά νάνοι

Ο Χαζούλης αποτελεί μέλος των επτά νάνων, που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, η οποία διανεμήθηκε στους κινηματογράφους το 1937. Αποτελεί το μικρότερο και αμίλητο μέλος της παρέας των νάνων και δεν διακρίνεται για την εξυπνάδα του, ενώ έχει εμφανιστεί σε πολυάριθμες ιστορίες κόμικς.

ΕμφάνισηEdit

Ο Χαζούλης είναι ένας κοντός και λεπτός νάνος. Αντίθετα με τους συντρόφους του δεν έχει καθόλου γένια και το κεφάλι του είναι τελείως φαλακρό. Έχει λευκό δέρμα, γαλανά μάτια, τεράστια αυτιά, παχιά μαύρα φρύδια και μια μικρή κόκκινη μύτη.

Νυσταγμένος2

Ο Χαζούλης, πρώτος από αριστερά τρέμει στο άκουσμα της Κακιάς Βασίλισσας.

Φοράει έναν πράσινο μανδύα με ζιβάγκο, με χρυσά κουμπιά στο στήθος και μπεζ μπαλώματα στους αγκώνες, περασμένα με μαύρη κλωστή. Ακόμα έχει μια μαύρη ζώνη με χρυσή αγκράφα, ένα μπλε παντελόνι, πασούμια καφέ χρώματος και έναν μωβ σκούφο. Τέλος, είναι άλαλος, αφού ποτέ δεν μιλάει και δεν το έχει προσπαθήσει ποτέ.

ΠροσωπικότηταEdit

Ο Χαζούλης είναι γενικά το θύμα των αστείων των υπόλοιπων νάνων, ενώ οι χαζές και παιχνιδιάρικες πράξεις του εκνευρίζουν συχνά τον έξυπνο Σοφό και τον δύστροπο Γκρινιάρη. Χωρίς να είναι τελείως αργόστροφος ο Χαζούλης απλώς συμπεριφέρεται σαν νήπιο ή σαν σκύλος, κάτι που εξηγεί γιατί οι υπόλοιποι νάνοι συνήθως αγνοούν τα καμώματα του και δεν τον τιμωρούν παρά ελάχιστα.

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του Χαζούλη, πέραν της ενεργητικότητας και χαρούμενης φύσης του, είναι το γεγονός ότι δεν μιλάει. Σύμφωνα με τον Σοφό ο νεαρός νάνος ποτέ δεν έχει προσπαθήσει να μιλήσει και έτσι ούτε ο ίδιος δεν ξέρει αν μπορεί να μιλήσει. Συχνά βγάζει όμως διάφορους ήχους, όπως αναφιλητά, λόξυγκα και ουρλιαχτά. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι υπόλοιποι νάνοι δεν ανησυχούν που δεν μιλάει, καθώς μπορούν να καταλάβουν μια χαρά τις άλλες μορφές επικοινωνίας του.

Στην ταινία Η Χιονάτη και οι Επτά ΝάνοιEdit

Στην ταινία του 1937, ο Χαζούλης εμφανίζεται για πρώτη φορά, μαζί με τους έξι συντρόφους του, στο ορυχείο που δουλεύουν, αφού η Χιονάτη έχει έρθει σπίτι τους. Εκείνος είναι που αναλαμβάνει να μπει στο σπίτι και να ελέγξει ποιος το έχει διαρρήξει.

Snow-white-disneyscreencaps.com-3599

Ο Χαζούλης ανεβαίνει φοβισμένος στο δωμάτιο όπου κοιμάται η Χιονάτη, σε σκηνή από την ταινία.

Τρομοκρατημένος ανεβαίνει στο επάνω πάτωμα, και μόλις βλέπει κάποιον να κοιμάται στα κρεβάτια τους φεύγει τρέχοντας. Πέφτει πάνω σε κατσαρολικά και οι υπόλοιποι νάνοι αρχίζουν να τον χτυπούν, θεωρώντας πως είναι το τέρας που έχει τρυπώσει σπίτι τους. Αφού συνειδητοποιούν το λάθος τους μπαίνουν στο σπίτι, οπότε και γνωρίζουν την Χιονάτη, την οποία δέχονται να φιλοξενήσουν.

Αργότερα, καθώς οι νάνοι κάνουν μπάνιο ο Χαζούλης καταπίνει κατά λάθος το σαπούνι. Καθώς τραγουδάνε για να ψυχαγωγήσουν την φιλοξενούμενη τους ο Χαζούλης παίζει τα τύμπανα, ενώ μετά σκαρφαλώνει στους ώμους του Συναχωμένου, και μαζί χορεύουν με την πριγκίπισσα.

Το επόμενο πρωί πριν φύγουν για το ορυχείο οι νάνοι εισπράττουν ένα φιλί ο καθένας από την Χιονάτη, με τον Χαζούλη να ξαναμπαίνει στην σειρά για να πάρει ένα δεύτερο. Κατόπιν, αφού φεύγουν η Κακιά Βασίλισσα προσεγγίζει, μεταμορφωμένη στην Κακιά Μάγισσα, την Χιονάτη και της δίνει το δηλητηριασμένο μήλο.

Τα ζώα του δάσους τρέχουν και ειδοποιούν τους νάνους, που αμέσως σπεύδουν πίσω και αρχίζουν να καταδιώκουν την Κακιά Μάγισσα, που χάνεται σε έναν γκρεμό. Είναι όμως πλέον αργά, αφού η Χιονάτη έχει δαγκώσει το φρούτο κι έχει πέσει σε λήθαργο. Μόνο όταν φτάνει ο Πρίγκιπας και της δίνει ένα αληθινό φιλί αγάπης ξυπνάει από τον ύπνο της η πριγκίπισσα, χαροποιώντας τους νάνους. Πριν η Χιονάτη φύγει, για να μείνει με τον αγαπημένο της δίνει σε όλους τους νάνους ένα φιλί, στο μέτωπο, με τον Χαζούλη να επιχειρεί ανεπιτυχώς να αποσπάσει ένα φιλί στα χείλη.

Χαζούλης3

Ο Χαζούλης, πρώτος από δεξιά, απορεί με την συμπεριφορά των ζώων.

Στα ΚόμικςEdit

Ο Χαζούλης έχει εμφανιστεί σε εκατοντάδες ιστορίες κόμικς, σχεδόν πάντα με τους υπόλοιπους έξι νάνους. Έκανε το ντεμπούτο του το 1937, στην ιστορία Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι, που αποτελεί διασκευή σε κόμικς της ταινίας. Έκτοτε έχει εμφανιστεί σε πολλές ακόμη ιστορίες, που δεν έχουν άμεση σχέση με την ταινία, αν και τις περισσότερες φορές εχθρός των νάνων παραμένει η Κακιά Μάγισσα. Έχει παρουσιαστεί και στην γνωστή σειρά μάνγκα Kingdom Hearts.

Στις Ελληνικές ΕκδόσειςEdit

Μαζί με τους υπόλοιπους νάνους ο Χαζούλης έχει εμφανιστεί κυρίως στα περιοδικά Μίκυ Μάους και Μεγάλο Μίκυ, αλλά και στο Σούπερ Μίκυ, τις Χαρούμενες Ιστορίες Ντίσνεϋ και τα Κλασικά. Ο Χαζούλης στο περιοδικό ΚΟΜΙΞ έχει εμφανιστεί στην προαναφερθείσα διασκευή της ταινίας, που δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ 162.

Ακόμα, έχει παρουσιαστεί και στην σειρά Disney Cinema, στο τριακοστό τεύχος, όπου δημοσιεύτηκε μια πιο μοντέρνα διασκευή της ταινίας. Τέλος, έχει εμφανιστεί και στις Μεγάλες Ιστορίες Disney, που παρουσιάζει τα άπαντα του Ιταλού καλλιτέχνη Ρομάνο Σκάρπα, καθώς ο σχεδιαστής έχει δημιουργήσει πολλές ιστορίες με τους επτά νάνους και κατ’ επέκταση με τον Νυσταγμένο.