FANDOM

To The Scrooge Mystery είναι ένα ντοκιμαντέρ για τον περίφημο καλλιτέχνη Ντον Ρόσα και για την επίδραση της δουλειάς του με τα παπιά σε αναγνώστες από όλο τον κόσμο.

ΥπόθεσηEdit

Το The Scrooge Mystery χωρίζεται σε 12 κεφάλαια, όπως ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ, καθένα από τα οποία αφηγείται μία πτυχή από τη ζωή και το έργο του Ντον Ρόσα με τους παπιόμορφους χαρακτήρες της Ντίσνεϋ μέσα από τα λόγια του ίδιου του δημιουργού. Σε πολλά κεφάλαια περιλαμβάνονται συνεντεύξεις από διάφορους θαυμαστές του έργου του, οι οποίοι κάνουν τη δική τους καριέρα εμπνευσμένοι από αυτό.

ΣυντελεστέςEdit

Η "Le films du paquebot" παρουσιάζει μια παραγωγή των "Le films du paquebot, loose gear & 1606" το ντοκιμαντέρ "The Scrooge Mystery" με τον Ντον Ρόσα, τον Tuomas Holopainen και τον Don Murphy. Η παραγωγή έγινε από τους Rufin Mbou Mikima, Sam Pappold και Pelle Folmer. Η μουσική είναι από τον Sebastian Ferreira και η φωτογράφιση από τους Gaul Porat, Karli Kopp και Franklin Henriksen. Υπεύθυνος παραγωγής είναι ο Morgan Gicquel.

Το τρέιλερ μεταφρασμένο στα ΕλληνικάEdit

Στις 23 Οκτωβρίου εξαπολύθηκε από τη σελίδα του The Scrooge Mystery μεταφρασμένη έκδοση του teaser στα ελληνικά. Παρακάτω ο σύνδεσμος,

Greek v The Scrooge Mystery - Official teaser HD Don Rosa documentary

Διαδικτυακή ΜικροχρηματοδότησηEdit

Η διαδικτυακή μικροχρηματοδότηση, ελληνιστί crowdfunding, είναι ένας τρόπος μικρά ή μεγάλα πρότζεκτ να συγκεντρώσουν το απαραίτητο χρηματικό ποσό για να ολοκληρωθούν και να διατεθούν στην αγορά. Το The Scrooge Mystery ξεκίνησε το 2017 ως ένα από αυτά τα πρότζεκτ με αρχικό στόχο τα 50.000 ευρώ, ενώ στο τέλος κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 67.792 ευρώ χάρη σε 893 υποστηρικτές.

Το πρότζεκτ έδινε σε όλους όσους επιθυμούσαν να το υποστηρίξουν τη δυνατότητα επιλογής πακέτων χρηματοδότησης με αντίστοιχα βραβεία, ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα του καθενός. Έτσι, οι δωρεές ξεκινούσαν από το πακέτο των 15€, με το οποίο ο δωρητής θα κέρδιζε τρεις κονκάρδες και ένα ηλεκτρονικό άλμπουμ φωτογραφιών, και έφταναν στο πακέτο με το ανώνατο ποσό των 3.000€, το οποίο πρόσφερε ένα από τα 12 πορτρέτα με το θείο Σκρουτζ από το Βίο και την Πολιτεία, τα οποία παρουσιάζεται ο Ρόσα να σχεδιάζει καθ' όλη τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ, μαζί με το dvd/blu-ray.

Το email που στελνόταν σε όποιον εγγραφόταν στη σελίδα του The Scrooge Mystery έγραφε:

For 15€ - a digital photo album by email and a set of three badges.

For 25€ - previous rewards + link to watch the film.

For 35€ - previous rewards + 2 printed postcards from the film + digital copy of the film + your name in the credits. (The price will only run for a week, it will cost 42€ afterwards).

For 50€ - previous rewards + 3 printed postcards + bonus feature access (longer interviews, deleted scenes, behind the scenes, …).

For 75€ - previous rewards + original piece of 16mm film.

For 150€ - previous rewards + a mystery Duck comic book in a foreign language stolen from Don Rosa's collection signed by the artist and stamped by us (valued between $3 and $50 it could be a magazine, a soft cover or a hard cover).

Digital copies will become DVDs if (and ONLY if) we reach our stretch goal of 50.000€.

The two most expensive rewards are limited to 12 lucky fans each and are presented as follow:

or 500€ - Digital photo album + set of 3 badge + 5 printed postcards + digital copy of the film + access to bonus features + your name in the credits + original 16mm film trim + an original Don Rosa black and white head sketch of one of the portraits as featured in The Life and Times of Scrooge McDuck + a chance to appear in the film + 2 tickets to Paris Comic Con in October 2017 + 2 tickets for the Paris premiere at Le Studio des Ursulines in December 2017 (hotel & travel NOT included).

For 3.000€ - One of the twelve Uncle Scrooge portraits Don Rosa has recreated for the documentary. Probably some of the biggest art the artist has ever drawn (roughly 42cm in heights).

Η χρηματοδότηση γίνεται εδώ.

18814111 1783953911916854 4648705910129896116 n

Κοινωνικά ΔίκτυαEdit

ΚαμπάνιαEdit

Εγγράψου για να πάρεις μέρος στη περιπέτειαEdit

Οι παραγωγοί του Ντοκιμαντέρ καλούν κάθε θαυμαστή του Ντόρ Ρόσα να εγγραφεί στη σελίδα τους, για δύο λόγους:

  1. Για να είναι ενήμερος για το πως προχωράει η διαδικασία και για να μπορεί να μάθει πως μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία του Ντοκιμαντέρ
  2. Γιατί θέλουν να συναντήσουν θαυμαστές που επηρεάστηκαν και εμπνεύστηκαν από τις ιστορίες του Ντον Ρόσα και έφτιαξαν κάτι σκεπτικό (βιβλία, μουσική, ταινίες, εταιρίες). Αν τους πεις τι έκανες πιθανόν να εμφανιστείς στη ταινία!

Συμβολή των ΘαυμαστώνEdit

Σε κάθε θαυμαστή λίγο μετά την εγγραφή του έρχεται email που γράφει:

Email στα ΑγγλικάEdit

« Dear Don Rosa fans,

We have been honored with so many messages since we announced The Scrooge Mystery 'duckumentary', and we wanted to say: THANK YOU!

This website has three goals:

  1. To inform you of the progresses we're making and share any exclusives we can,
  2. To show our partners there is an audience for such a film,
  3. To give you the possibility to help us.

So let's jump right into it, shall we?

A little bit about the film:

The Scrooge Mystery will present Don Rosa as a pioneer in what we call the fandom age where fans get recognized on their work based on original licenses, blurring the lines between fan-art and art. The documentary is constructed in a twelve-part conversation with the artist, broken down by interviews of those inspired by his stories. In an approach similar to the award-winning 1956 documentary The Mystery of Picasso, the conversation between Don Rosa and the filmmakers will be recorded behind a transparent drawing table while he recreates the twelve portraits of Scrooge McDuck as featured in his best-selling, Eisner Award winning, graphic novel: The Life and Times of Scrooge McDuck.

As a first exclusive, please find attached a photo of the eleventh portrait that was created for the documentary.

Showing broadcasters/distributors you care about this story:

We need each of you to find 10 persons, either fans or people curious about the project, filmmakers, comic book readers, friends who owe you something and make them subscribe to the website. If you want to skip the middle man and subscribe their email address directly on www.thescroogemystery.com, make sure they won't mind receiving our newsletter. We need to boost the numbers to make a difference.

Helping us making the documentary:

As we are waiting for network decisions to grant us access to their bins full of money we will require your help. It won't take time, nor money and it's mainly effortless. There are contests all over the internet where audiences can vote for their favorite video, the most voted gets a cash prize. It's that simple: you just need to vote for a video and we get funds to work on the film. There should be one of those contest in July, and we'll be counting on your votes to make it happen! But don't worry we'll explain everything when we come to this. Have questions, remarks, praises? Feel free to send us an email, we read them all and we'll try to speed up the answering process!

Best regards,

The crew behind The Scrooge Mystery, www.thescroogemystery.com

CPH - Portrait 11 (1)
»

Ελληνική ΜετάφρασηEdit

(Με ελεύθερη μετάφραση)

« Αγαπητοί Θαυμαστές του Don Rosa,

Μας τιμάτε πολύ με τόσα μηνύματα από τότε που ανακοινώσαμε για τη δημιουργία του The Scrooge Mystery 'duckumentary' και θέλαμε να σας πούμε: Ευχαριστούμε!

Αυτή η σελίδα έχει τρεις σκοπούς:

  1. Να ενημερώνει για της προόδους της δημιουργίας και τυχόν αποκλειστικά δείγματα
  2. Για να δείξουμε τους εταίρους μας υπάρχει ένα ακροατήριο για μια τέτοια ταινία
  3. Για να σας δώσουμε τη δυνατότητα να μας βοηθήσετε

Στο ψητό:

Η ταινία "The Scrooge Mystery" έχει ως σκοπό να παρουσιάσει το Ντον Ρόσα ως πρωτοπόρο σε αυτό που αποκαλούμε "Εποχή των Φαν" όπου οι φανς άρχισαν να αναγνωρίζουν τη δουλειά, που ήταν βασισμένη σε πρωτότυπες δουλειές (εννοεί του Καρλ Μπαρκς), που θολώνει τις διαφορές μεταξύ της τέχνη και της κωμικής τέχνης. Το ντοκιμαντέρ είναι κατασκευασμένο πάνω σε δώδεκα κομμάτια συνομιλιών με τον καλλιτέχνη, κομμένα από μερικές συνεντεύξεις στις ιστορίες του που μας εμπνέουν. Προσπαθώντας να προσεγγίσουμε το βραβευμένο ντοκιμαντέρ του 1956 The Mystery of Picasso, οι συνομιλίες μεταξύ του Ντον Ρόσα και των φιλμογράφων θα καταγραφούν πίσω από ένα διαφανή πίνακα σχεδίασης καθώς ο καλλιτέχνης θα αναδημιουργεί τα δώδεκα πορτραίτα του Σκρουτζ Μακ Ντακ που εμφανίζονται στη καλύτερη δουλεία του, που έχει βραβευθεί από βραβείο Eisner, το μυθιστορηματικό: Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ.

Ως πρώτο δείγμα θα βρείτε συνημμένο μια φωτογραφία του ενδέκατου πορτραίτου που φτιάχτηκε για το ντοκιμαντέρ.

Πως να δείξετε στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς ότι ενδιαφέρεστε για όλη αυτήν την ιστορία;

Χρειαζόμαστε ο καθένας από εσάς να βρει 10 ανθρώπους είτε φανς είτε ανθρώπους περίεργους για αυτό το πρότζεκτ, βιντεοπαραγωγούς, αναγνώστες κομιξ, φίλους που σας χρωστούν χάρη και να τους κάνετε να εγγραφούν στην ιστοσελίδα. Εάν θες να παραλείψεις τον κύριο κομμάτι της σελίδας και να τους εγγράψεις, να είσαι σίγουρος πως δεν τους πειράζει να λαμβάνουν μηνύματα με νέα για το ντοκιμαντέρ. Πρέπει να αυξήσουμε τους αριθμούς για να κάνουμε διαφορά.

Θες να βοηθήσεις να φτιαχτεί το ντοκιμαντέρ; Όσο περιμένουμε για τις αποφάσεις του δικτύου να μας επιτρέψει τη πρόσβαση στα θησαυροφυλάκια γεμάτα χρήμα θα ζητήσουμε τη βοήθειά σας. Δεν θα πάρει ούτε χρόνο ούτε χρήμα και κυρίως δεν θα χρειαστεί προσπάθεια. Υπάρχουν διαγωνισμοί στο διαδίκτυο που οι ακροατές μπορούν να ψηφίσουν για το αγαπημένο τους βίντεο, αυτό που κερδίζει στη ψηφοφορία παίρνει ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο.

Potrait 11

Είναι τόσο απλό: Εσύ απλώς χρειάζεται να ψηφίσεις ένα βίντεο και μεις παίρνουμε χρήματα για να δουλέψουμε στη ταινία. Θα υπάρχει ένας τέτοιος διαγωνισμός τον Ιούλη και στηριζόμαστε στους ψήφους σας για να συμβεί! Αλλά μην ανησυχείτε θα εξηγήσουμε τα πάντα όταν πλησιάζει αυτή η ψηφοφορία. Έχετε απορίες, παρατηρήσεις, επαίνους; Μη διστάσετε να μας στείλετε ένα email, τα διαβάζουμε όλα και θα προσπαθήσουμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία απάντησης.

Με φιλικούς χαιρετισμούς, Οι συντελεστές πίσω από το The Scrooge Mystery, www.thescroogemystery.com

»

Πώς μπορείς να βοηθήσεις την ταινίαEdit

Από τις 9 Αυγούστου του 2016 μέχρι και της 18 Αυγούστου μπαίνοντας στο Audience Awards μπορείς να λάβεις δωρεάν μέρος σε μια ψηφοφορία για να αναδείξεις το The Scrooge Mystery. Αν βγει πρώτο το χρηματικό βραβείο αρκεί για να συνεχίσουν να φιλμάρουν ώστε το 2017, με την επέτειο των 70 χρόνων ζωής του Σκρουτζ Μακ Ντακ, να βγεί και ένα ωραίο ντοκιμαντερ για τα παπιά και τον Ντον Ρόσα!

Εδω πέρα θα δεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να συμμετέχεις!